// s e p e t
welcome to my world .. be nice here .. thank you .. +follow | dashboard
first time couple (:



hii ?

kenangan kami ...., masa first time kami kenal .. saya ingat lagi time kami chat dekat facebook .. saya cakap dekat si dia 'thank sebab approve' and then dari situ kami chat chat .. tiba tiba fie cakap gf awak tak marah ke layan saya ni .. dia cakap relay tu just fake only .. akhirnya dia ajak saya buat fake relay .. saya cakap dengan si dia .. saya nak textlah cari bf budak klang and dia pula cakap saya nak cari gf budak melaka .. tapi macam mana ek nak dapatkan budak melaka .. dalam fake relay tu kami jalinkan hubungan .. dia bf saya yang pertama tak cakap nak couple dengan saya .. dengan fake relay tu hubungan kami jadi nyata .. saya rindu saat pertama kali kami kenal .. saya rindu saat si dia mencintai saya .. but sekarang si dia dah tak sayangkan saya lagi .. saya sayangkan awak (:


Older Post | Newer Post

hai .. thanks for coming into my blog .. leave your footstep at my tagboard ..



diaryaboutsite