// s e p e t
welcome to my world .. be nice here .. thank you .. +follow | dashboard
thank you



hii ?

kenapa tajuk post saya thank you ..., tengok picture dekat atas ni .. saya nak cakap dekat si dia tu .. thank you because always loving me .. bila saya ada problem .. saya akan fikirkan tentang si dia .. si dia buat saya rasa tenang sampai tak fikirkan pasal problem yang timbul dekat saya .. si dia buat saya happy .. thank you sayang sebab buat saya happy .. i love you until my last life .. awak , awak semua dekat luar yang single mingle tu .. tolong jangan curi bintang saya .. saya tak sanggup kehilangan si dia (: bf saya tak handsome mana pun .. so tak payah curi bintang saya .. jika saya kehilangan bintang saya ni .. hidup saya akan jadi gelap untuk selama lamanya .. ahmad syafik safuan b zulkifli , officially be my mine until forever ..


Older Post | Newer Post

hai .. thanks for coming into my blog .. leave your footstep at my tagboard ..



diaryaboutsite